reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Danka Balogová

Danka Balogová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dcérou mojich skvelých rodičov a sestrou mojich úžasných súrodencov.Mám rada jednoduché veci a usmievavých ľudí. Ďalej milujem Boha, letectvo, šport, zvieratká, východ a západ slnka, pozorovanie mrakov na oblohe, keď ležím na deke v tráve a lozia po mne mravce. Tiež rada pijem horúci čaj v rukavičkách z termosky keď vonku mrzne, ovoniavam rozkvitnuté stromy a upokojujú ma poriadne búrky. Behávam maratóny, čítam knihy, rada pečiem a ešte radšej jem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nikdy nehovor nikdy

Danka Balogová

Nikdy nehovor nikdy

Ako som sa opäť raz dostala pod čepiec s nebeskou oblohou. Pamätám si, ako keby to bolo len včera, keď sme sa s Monikou v Bahrajne rozhodli, že s lietaním sme nadobro skončili. Monika svoje slovo dodržala. Ja nie.

  • 14. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Moje dva dni v Parizi

Danka Balogová

Moje dva dni v Parizi

Po troch mesiacoch sa mi podarilo najst v mojom rosteri konecne viac ako dva dni volna. Preto som zacala premyslat kam mozem letiet. Je totizto mnozstvo miest, ktore mam na svojom zozname priani. Vybrala som si Pariz. Bookla letenku, zarezervovala hotel a odratavala minutky do odletu. Ale co vsetko sa da stihnut za dva dni?

  • 10. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Vzdy sme tam kde mame byt, aby sme sa dostali tam kde mame byt zajtra

Danka Balogová

Vzdy sme tam kde mame byt, aby sme sa dostali tam kde mame byt zajtra

Pracujem uz skoro tri mesiace. No neviem ci je spravne pouzit pojem pracovat, kedze byt letuskou je proste netypicke. Mam za sebou mnozstvo zamestnani. Predtym sa mi stavalo, ze som rano vstala a cela znechutena som sa sama seba v duchu opytala. “Ach Boze. Zasa do prace?”

  • 4. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Ulietana

Danka Balogová

Ulietana

Po dlhej, predlhej dobe opat pisem. Nie je to tak davno ked som sa k Vam prihovarala este ako letuska vo vycviku. A zrazu je to tu. O par dni mam za sebou moj prvy mesiac v oblakoch. Cast u bezi neskutocne rychlo. Ani si uz nespominam na svoj posledny test, ci posledne skusky. V spomienkach sa mi matne vybavuju obrazce vsetkych instruktorov, ktori prisli na nas Wings day. Spominam si na slzy dojatia, ked som dostala svoje kridielka, na svoj prvy let, obavy. Na nase nekonecne a unavne stahovanie z jedneho bytu do bytu. No ako vzdy sa o mna Boh stara a vyslo mi vsetko co som chcela. Mame vlastny, krasny byt a k tomu mam aj tu najlepsiu spolubyvajucu na svete. Moju Moniku.

  • 4. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Pozehnana

Danka Balogová

Pozehnana

Slniecko svieti silnejsie kazdym dnom a ja sa pomaly menim na opalenu bahrainsku letusku. Mame za sebou dalsi kurz. Opat uspesne. Tentokrat to bol servis. Nadherne dva tyzdne, kde sa nasa instruktorka Sue postarala o to, aby sme sa stali distingvovanymi slecnami....a tiez aj panmi, kedze mame medzi sebou aj tych nasich dvoch chalanov. Neverim tomu, co napisem, ale to utle, male, krehke ziena ma naucilo milovat cerveny ruz a biznis oblecenie.

  • 23. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Tak to je teda nieco

Danka Balogová

Tak to je teda nieco

Kde je Danka? Kdeze sa to stratila? Takze pre vas vsetkych, co citate moj blog oznamujem. Som nazive. A nie len to. Som uz jednou nohou, vlastne jednym kridlom v oblakoch. Vsetci mi tu velmi chybate. Mamika, ocinko, Natalka, moj drobcek Sofinka a cela rodinka a priatelia.

  • 8. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Teamwork

Danka Balogová

Teamwork

V prvom rade sa chcem podakovat vsetkym, ktori tento moj blog citaju. Zacala som ho pisat viac menej kvoli priatelom, aby som nemusela kzdemu jednemu zvlast hovorit, ako si tu zijem, no som rada, ze dostavam pozitivne reakcie od mnohych inych ludi. Velmi milo ma prekvapili maily, ktore mi prisli, a v ktorych sa pytate preco uz par dni nepisem. Co sa teda vlastne zmenilo?

  • 23. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Velky Piatok v Bahraine

Danka Balogová

Velky Piatok v Bahraine

Urcite ste si uz viaceri vsimli, ze verim v Boha. Avsak na tomto krasnom ostrove podla mna domaci nemaju ponatia o tom, co to vlastne oslavujem a preco dnes nejem. Sice som v supermarketoch objavila cokoladove vajicka a zajacikov, neverim, ze by ich niekto kupoval pre sibacov. Ako katolicka dodrziavam teda aj vsetky tradicie. Teda, aspon sa snazim, pretoze nikto nie je dokonaly. Ale tento rok to vsak bolo troska inac...a zacalo to uz vcera...

  • 18. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Nedokonala

Danka Balogová

Nedokonala

Najhorsia vec na svete? Kompletna zdravotna prehliadka. A duplom ak vam ju robi neprijemna lekarka. Uf. Bol to velmi tazky den. A este nie je koniec. Zajtra opat skusanie a skutocne neviem, kedy sa stihneme najest a ucit. Takze. Den treti...

  • 15. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 178x
  • 1
Poznate ten pocit?

Danka Balogová

Poznate ten pocit?

Poznate ten pocit, ked niekam pridete a viete, ze tam patrite? Ze presne na toto miesto, kvoli tejto chvili, presne k tymto ludom, smeroval cely vas zivot? Tak sa totiz citim ja kazde rano hned po prebudeni.

  • 14. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Letuska nikdy nie je unavena,ale...

Danka Balogová

Letuska nikdy nie je unavena,ale...

Teplo...teplo...a zasa teplo... 06:00 bahrainskeho casu a moj budik ma vytrhol z bezsenneho spanku. S usmevom na tvari som otvorila oci a uz som letela do obyvacky, aby som si zacvicila jogu, uvarila kavu a spapala svoju ovsenu kasu. Exla som kavu, na ktorej som zavisla a uz bola hore aj Lenka. Lietali sme ako spravne letusky po celom bytiku, pretoze toto bol nas prvy den treningu.

  • 13. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Prve dni letusky

Danka Balogová

Prve dni letusky

Pekne po poriadku.... Kde bolo tam bolo... Zacala sa jedna rozpravka...Vlastne to bol sen...A zacal sa plnit vcera nasim priletom do Bahrainu... Aj ked si nie som ista ci pojem "splneny sen" dostatocne vystihuje to, co momentalne prezivam.

  • 12. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
A je to tu

Danka Balogová

A je to tu

Máme víza. Máme dátumy. Už to nie je len sen. Začína sa to reálne diať. Včera som tu ešte poskakovala a pišťala pri F1, ktorá sa odohrávala v Bahraine. Obdivovala som krásne uniformy mojich kolegýň. Mamika sa zo mňa smiala a ocino mal slzy v očiach. Už som sa videla ako tam stojím pri pretekároch na okruhu ja. A dnes mi naša Martinka napíše, že sa mám baliť. Neuveriteľné. Uštipnite ma niekto. Čo si mám kúpiť? Idem do púšte. A nemám na to veľa času. Uf. Na toto potrebujem čokoládu. Alebo nejaký ten cheesecake.

  • 7. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Casting

Danka Balogová

Casting

Tá myšlienka mi v hlave vznikla ešte dávno pred tým všetkým. Ešte pred Španielskom, Amerikou, ešte pred vzťahmi. Vždy som chcela cestovať... Avšak človek mieni, Pán Boh mení a ja som sa zamilovala. Sústredila som sa teda na lásku, školu, prácu a rodinku. Môj život sa stal dosť stereotypným a nudným, no bola som spokojná. Až do doby kým sa to všetko jedného dňa nepokazilo. A to úplne. Jediné čo ma držalo nad vodou bola práca a moja kolegyňka, ktorá mi každý deň dávala nádej, že všetko sa na dobré obráti. A mala pravdu.

  • 4. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Život motýľa...

Danka Balogová

Život motýľa...

Podľa jednej mojej známej. Môj život. Vraj všade priletím len na chvíľku, rozjasním deň a opäť odletím. Myslím, že v podstate má aj pravdu. Takáto som. Nikde sa nezdržím príliš dlho. Moje priateľstvá, práca, miesta. Všetko je krátkodobé. Asi preto som už vystriedala množstvo zamestnaní. Bola som všeličím. Barmankou, čašníčkou, au pair, bola tiež som dozorom na tobogánoch, predávala som zmrzlinu, upratovala snobské domy v Amerike, no moja najmilejšia práca bola práca v čokoládovni. V skvelom kolektíve, prostredí, obklopená nádhernou a voňavou čokoládkou. K tomu všetkému som vyhrala aj kolegyňku, o ktorej by sa mi ani nesnívalo. Ona, vysoká škola, no hlavne môj nešťastný vzťah, ktorý ma donútil opustiť všetko a újsť do Barcelony zo mňa vyformovalo človeka, akým som dnes.

  • 4. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu