reklama

Poznate ten pocit?

Poznate ten pocit, ked niekam pridete a viete, ze tam patrite? Ze presne na toto miesto, kvoli tejto chvili, presne k tymto ludom, smeroval cely vas zivot? Tak sa totiz citim ja kazde rano hned po prebudeni.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Ako teda prebiehal den druhy?

Rano bolo rovnake ako vcera, takze sa presunieme rovno k treningu. Vsetky sme boli troska znicene, lebo sme sa ucili dlho do vecera. Je tu hodinovy casovy posun, takze ak ideme spat o polnoci u nas je jedenast. Aj kvoli tomu uz bolo tych usmevov dnes troska menej, ale tak....Nevadi....Zajtra mame novy den a dalsiu sancu na usmevy.

V treningovom centre nas skusali vsetko, no najvacsi problem nam asi stale robi to preratavanie casovych posunov. No aj tak sme to zvladli. Je skvele ak ste od zaciatku v time, pretoze nikto nikomu nezavidi. Snazime sa pomahat si jedna druhej ako sa len da. Letusky maju totiz okrem toho, ze su stale usmievave aj ine (ne)pravidla etikety. Sme priatelske, stastne, nikdy nikoho neohovarame, alebo ho neponizujeme. Toto nie je len o praci. Toto je zivotny styl. Ako nam bolo dnes povedane pri bezpecnostnej prednaske. "It's not just about a pretty face."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po preskusani nasledovala ta najskvelejsia cast dna. Nasadli sme do minibusiku s nasou lektorkou, ktora ma na starosti grooming (cize oblecenie, make up a celkovu vizaz) a odviezli sme sa k hangarom, kde su zaroven aj krajcirske dielne a nase krasne uniformy. Skusanie, meranie, topanky, klobuciky, dostali sme tasky, zlateho sokolika a teraz musime uz len cakat na upravy. Niektore z nas, naprikad ja, nemaju totiz jednotnu velkost oblecenia. Ina velkost pre sako, ina pre suknu. Ved to poznate. Male zadky, velke zadky :D

Okrem uniforiem nam pripravuju este ID karty a menovky. Aj ked rozmyslam, ze na tu moju si predsa len necham napisat Dana a nie Danka, pretoze moj kolega Ahmed mi oznamil, ze moje meno v tomto jayzku znamena perla. Takze nakoniec po tom mojom neskutocnom dudrani ako neznasam meno Dana sa mi celkom zacina pacit.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po obede opat prednasky, no tieto uz boli ovela serioznejsie. Caka nas vela, vela, veeela ucenia, zodpovednosti a prace. Bude to tazke. Optimizmus miestami vyprchava a nahradzaju ho mensie obavy, ale aj napriek tomu verim, ze my to zvladneme!

Okrem prednasok nas zajtra caka zdravotna prehliadka, vratane odberov, rontgenov, vysetreni a testov, no najviac sa asi tesim na dalsi grooming. Dnes nas na groomingu opat vazili a merali. Heh. Este stastie, ze som vysoka, lebo som "zahadne" (to tie cheesecakes) pribrala dve kila. Zajtra nas naucia ako sa mame licit, cesat a starat sa o seba. Takze idem postrihat nejake tie ponozky, aby som si mohla robit drdoly, vyzut opatky, otvorit skripta, zjest nieco dobre, zabehat si a troska oddychovat, pretoze tie moje kruhy pod ocami sa tiahnu uz skoro pod nos.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aaaaa este jedna vec. Naozaj by som velmi rada odpisala na vsetky spravy skvelym buducim letuskam, ktore mi neustale pisu a pytaju si inoformacie ohladom tejto prace. Ale naozaj sa to casovo neda. Ledva odpisem svojej mamike.

Najviac sa ma pytate na jazyk. Musite ho proste ovladat. Inac sa dalej nedostanete. Nas cely vycvik prebieha v anglicitne. Zamestnanci su zo 70 roznych krajin, takze sa pripravte na akykolvek akcent. Kazdopadne. Citajte moj blog a snad sa dozviete vsetko podstatne. Drzim vam prsteky a vy ich drzte na oplatku mne.

Zajtra pisem co je nove a zatial pridavam neoficialnu fotku mojho klobucika, ale este bez sokolika :)

Danka Balogová

Danka Balogová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dcérou mojich skvelých rodičov a sestrou mojich úžasných súrodencov.Mám rada jednoduché veci a usmievavých ľudí. Ďalej milujem Boha, letectvo, šport, zvieratká, východ a západ slnka, pozorovanie mrakov na oblohe, keď ležím na deke v tráve a lozia po mne mravce. Tiež rada pijem horúci čaj v rukavičkách z termosky keď vonku mrzne, ovoniavam rozkvitnuté stromy a upokojujú ma poriadne búrky. Behávam maratóny, čítam knihy, rada pečiem a ešte radšej jem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu