reklama

Prve dni letusky

Pekne po poriadku.... Kde bolo tam bolo... Zacala sa jedna rozpravka...Vlastne to bol sen...A zacal sa plnit vcera nasim priletom do Bahrainu... Aj ked si nie som ista ci pojem "splneny sen" dostatocne vystihuje to, co momentalne prezivam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Ja sa votriem naozaj vsade :D
Ja sa votriem naozaj vsade :D (zdroj: Fotograf: Lenka Simek)

Budem pisat bez diaktritiky, pretoze sme zatial bez funkcneho internetu a klavesnica na pocitacoch, ktore mame dole na prizemi mi to neumoznuje...hmmm... kde zacat...

Skusim zacat tym, ze sme sa vsetky stretli vo Fraknfurte. Usmievave, no zaroven aj troska smutne, lebo sme opustali tych, co milujeme.

Najviac som sa tesila na cestu do samotneho Bahrainu, takze zacnem rovno nastupom do lietadla.

Akonahle som uvidela nasu letecku spolocnost a zlateho sokola na kridlach, vedela som, ze mi zacina novy zivot.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nezvyknem sa bat, ale predsa len... Nevedeli sme do coho ideme. Hned po nastupe na palubu som si s ulavou vydychla... Vyzeralo to tam skvelo... Odteraz viem, ze moju pracu budem milovat a k tomu vsetkemu moja nova "kancelaria", v podobe paluby lietadla stoji za to.

Let zbehol vzhladom na casovy posun ako voda. Nemo som obdivovala vsetko. Pohlad na hory, more, pust. Z vtacej perspektvy vyzera vsetko inac. A je na case aby som si na tento pohlad zacala pomaly zvykat. Prijemna myslienka.

Po prilete nas na letisku cakala nasa trenerka, s ktorou nam od zajtra zacina vycvik. Snazila sa nam co najrychlejsie vysvetlit, co vsetko nas caka, pretoze sme boli neskutocne hladne a unavene.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Taaaakze...Nalozili sme sa do minibusu, ktory pre nas poslali a odviezli nas na nasu ubytovnu. A tu to zacalo byt teda zaujimave. Nehovoriac o tom, ze celou cestou som s otvorenymi ustami sledovala okolie. Toto je moj novy DOMOV.

Mame vlastne byty.... Krasne byty.... Na Slovensku by som drela ako kon, aby som si mohla dovolit taketo nieco.

Aaaa...len tak mimochodom... Na streche mame bazenik s vyhladom na Bahrain. Posilku. Vsetko co potrebujete a este viac. Ano. Tak troska sa chvalim. Ale to len preto, lebo som stastna. Neuveritelne stastna...

Mam tolko zazitkov za tieto dni, ze si na vsetky ani nedokazem spomenut.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je to tu dokonale. Po mnohych obavach mojej mamiky vam mozem radostne oznamit. Chodime si v kratkych veciach. Kratasky, saticky, tricka. Bahrain je skutocne velmi liberalna krajina. Tak ako som aj ocakavala.

Po rannej joge, ktoru som cvicila na streche sme sa rozhodli, ze ideme na ranajky. A ako spravne zeny sme skoncili v obchodnom centre. Pravdaze skoro cely den. Kiezby aj nie, kedze Lenka (moja skvela spolubyvajuca) nemohla vynechat obchod Versace a preratavat kolko sa jej po nakupoch zvysi z vyplaty. :D

A co ma pobavilo najviac? Asi ked som videla harem. No poviem vam. Chudak chlap... :D

On znudeny s taskami pred obchodom a osem rozbehnutych nadsenych zien v medzi regalmi s oblecenim.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ostatni chlapi su tu sice vtieravi, ale nevadi...Sme europanky, takze sme pre nich zaujimave...

Jedinecnycm pocitom pre mna bolo, ked som sa bola prebehnut. Bola som sama, citila som sa bezpecne a nemohla som sa vynadivat.

Coskoro budu aj fotky, ale uz musim utekat, lebo na tieto pocitace cakaju aj ostatne letusky....a potrebujem sa vyspat, pretoze zajtra tu zacina pracovny tyzden a teda nas vycvik...

Zatial tolko.

Drzte nam prsteky.

Bude sranda... :D

P.S: Ozaaaaj a mame fotku z kokpitu...Aj to stalo za to :D

Tak ju sem hned aj davam :P

Danka Balogová

Danka Balogová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dcérou mojich skvelých rodičov a sestrou mojich úžasných súrodencov.Mám rada jednoduché veci a usmievavých ľudí. Ďalej milujem Boha, letectvo, šport, zvieratká, východ a západ slnka, pozorovanie mrakov na oblohe, keď ležím na deke v tráve a lozia po mne mravce. Tiež rada pijem horúci čaj v rukavičkách z termosky keď vonku mrzne, ovoniavam rozkvitnuté stromy a upokojujú ma poriadne búrky. Behávam maratóny, čítam knihy, rada pečiem a ešte radšej jem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu